Rejestracja i logowanie |
Co zrobić gdy nie pamiętam swojego hasła?
Nowe hasło można otrzymać klikając kolejno „Zaloguj” (prawy górny róg), następnie w nowym oknie wcisnąć guzik „zapomniałem hasła”. Nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.
|
Czy jest w serwisie możliwość zakupów bez rejestracji ?
Tak. Należy wybrać towary, które chcemy zakupić dodając je do koszyka, po wybraniu interesującego asortymentu przejść do zakładki „Koszyk” (prawa góra strony), a następnie wcisnąć przycisk „do kasy”. W nowym oknie, które się pojawi wybrać opcję „zakupy bez rejestracji” wypełnić formularz. Dane nie będą przechowywane ani przetwarzane, zostaną usunięte po realizacji danego zamówienia.
|
|
Składanie zamówienia |
W jaki sposób wyszukać potrzebny produkt ?
Produkt można wyszukać na dwa sposoby. Pierwszy polega na ręcznym wybraniu z drzewa kategorii (lewa strona) albo szybciej korzystając z wyszukiwarki która znajduje się na górnym pasku w miejscu z napisem „Wpisz nazwę lub kod produktu” wpisując czego szukamy np. segregator, akceptując wciskając enter.
|
Czy zamówienie musi zostać potwierdzone?
Tak. Aby zamówienie zostało zrealizowane, konieczne jest potwierdzenie. W tym celu należy kliknąć link potwierdzający, który jest wysłany na adres e-mail podany w trakcie rejestracji (zarejestrowani użytkownicy) lub podany w formularzu obsługi zamówienia (nie zarejestrowani użytkownicy).
|
|
|
|
|
|
Dostawa |
Jakie są koszty dostawy towaru?
Koszty dostawy towaru oraz dokładne informacje o możliwym zwolnieniu z opłaty określone są dokładnie w zakładce dostawa znajdującej się obok pola wyszukiwarki po lewej stronie.
|
Jak kształtują się koszty transportu produktów ciężkich?
Koszty transportu produktów ciężkich są ustalane indywidualnie. W celu ustalenia kosztów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi klienta. Jeżeli dostawa realizowana jest własnym transportem firmy waga produktów nie ma znaczenia.
|
Operatorzy dostaw
Dostawy realizowane są transportem własnym oraz przez firmę kurierską Siódemka.
|
|
W jaki sposób mogę reklamować przesyłkę uszkodzoną w czasie transportu?
W chwili odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera lub kierowcy. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać do nas.
|
|
|
Płatności |
W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Akceptujemy następujące sposoby płatności:
- Przelew bankowy
- Przy odbiorze (pobranie)
- Gotówka - dotyczy transportu własnego
- Odroczony termin płatności - dotyczy stałych odbiorców po wcześniejszym uzgodnieniu warunków
|
|
Jak płacić przelewem?
Po zaznaczeniu formy płatności „płacę przelewem” zostanie automatycznie wysłany na skrzynkę mailową mail z potwierdzeniem zamówienia w którym przekazane będą wszelkie informacje co do numeru konta, danych kontaktowych sprzedającego jak i numer zamówienia.
|
Reklamacja i zwrot towaru |
Co w przypadku, gdy wykryłem w produkcie wady fabryczne?
W przypadku otrzymania towaru z wadą fabryczną lub prawną Klientowi przysługuje roszczenie do producenta, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i warunkami gwarancji. Gwarancja może być realizowana bezpośrednio u producenta danego produktu. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacji jest posiadanie i okazanie oryginalnego dokumentu zakupu.
|
Czy możliwy jest zwrot towaru?
Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od chwili otrzymania zamówienia. Rezygnacji można dokonać z całości lub części zakupionego towaru. W przypadku chęci skorzystania z tego prawa towar musi zostać wysłany na adres platformy zakupowej Marker 4U w terminie 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, numer złożonego zamówienia oraz numer konta bankowego, na jaki ma zostać dokonany zwrot środków pieniężnych. Warunkiem koniecznym do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy jest przesłanie wraz z towarem oryginalnego dokumentu zakupu (faktury lub paragonu).
|
Obsługa posprzedażowa |
Korekta i duplikat faktury VAT.
Korekta zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru od klienta. W celu otrzymania duplikatu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
|
|
|